بهره برداری از مطالب ذيل با ذكر منبع بلامانع است

آمادگی کسب و کارها برای جامعه آینده

تاريخ 1400/03/18

بسیاری از تغییرات اجتماعی که پیش از همه‏ گیری کووید-19 وجود داشت، طی یک سال اخیر سرعت گرفته است. مصرف‏ کنندگان انتظار شفافیت بیشتری در مورد مبداء و منشاء کالاها دارند و شهروندان منتظر گذرنامه سلامت دیجیتال خود هستند که بتوانند دوباره سفر کنند. شهرنشین ‏ها تقاضای محل ه‏ای‏ هوشمندتر و پایدارتر به لحاظ زیست محیطی دارند که بتوانند با دوچرخه ‏ها و اسکوترهای برقی در آن پیمایش کنند. این باور وجود دارد که این تقاضاهای نوظهور در رابطه با سبک زندگی، فرصت‏ های کسب و‏کار جدیدی را هم خلق می ‏کند که در استراتژی ‏های پیش از بحران قابل دستیابی نبود. از این رو بنگاه‏ ها باید خود را برای جامعه آینده آماده کنند.
در این گزارش، با بررسی نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه Accenture، میزان آمادگی بنگاه‏ ها برای رویارویی با سبک‏ های جدید زندگی جامعه آینده مورد بررسی قرار می‏ گیرد.
دریافت فایل کامل گزارش
خواندن صفحه (248)
متوسط زمان لازم برای مطالعه گزارش: 19.8 دقیقه
کلیدواژه: #کسب و کارها #آیندخ #آمادگی کسب و کارها #فروغ کریمی امیرکیاسر #معاونت بررسی های اقتصادی
نویسنده: فروغ کریمی امیرکیاسر